Pages

Rabu, 21 November 2012

Part2: Selamat Pengantin Baru Saila :)


Assalammualaikum semua. 

Maaf ya gambar pernikahan Saila yg saya upload ini tidak berapa clear. Al maklumlah gambar dari camera handphone 2MP jer, hehehe. Apa-apa pun saya tetap nak share kat blog ini sebagai kenang-kenangan.

9 November 2012, jam 10:30 am, Pn. Saila sah bergelar isteri kepada En. Shahir. Alhamdulillah & tahniah mek :)


 Seyuman dari seorang sahabat yang baru bergelar isteri :)








Ayah pengantin & juga merangkap selaku juru kamera profesional.


Shahir tetap cool gituuu..


Gambar ini kredit dari handphone Cik Leha.


 Are-ra , Saila & saya.


 Leha & saya.
Fakta tentang pakaian yang dipakai oleh dua orang ini : beli di kedai yang sama :) Punyalah semangat nak celebrate hari pernikahan Saila taw, hehehe.


Jam menunjukkan pukul12 pm. Masing-masing dah mula busy dengan handphone, hehe.

Sekian wassalam...

2 ulasan:

Nursaila Norman berkata...

thx mek! terkejut pulak tgk picha aku dlm blog ko..terima kasih byk2 ya :)

Eifa Jalaludin berkata...

Hehehe. Alaa mek, tak ada apa yg nk bertrm ksh pn.Just suka2 jer :)