Pages

Selasa, 12 Februari 2013

Selamat Berkerja

Asssalammualaikum semua...

Subhanallah...nikmatnya rasa bila dapat habiskan masa berehat di rumah dan bersosial dgn teman-teman. Esok dah start bekerja. 4 hari cuti terasa sekejap. Adoiii...kalau cuti 4 hari pun masih rasa  tak cukup, agak-agaknya berapa hari yg diperlukan untuk membuatkan diriku betul-betul rasa puas bercuti ????? Errmm..Tepuk dada tanyalah hati cik Eifa ye.

Apa-apa pn saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan SELAMAT BEKERJA buat semua warga Malaysia yang akan mula bertugas esok. Kepada yang masih dalam perjalan pulang ke KL atau mana-mana destinasi, BERHATI-HATI MEMANDU.

SAMA-SAMA KITA TANAMKAN NIAT DI HATI BERKERJA KERANA ALLAH TAALA :) 
 

HATIKU MILIKMU UNTUK SELAMANYA.

Sekian wa'salam...

Gambar : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=485259001533925&set=a.438534799539679.103950.438530032873489&type=1&theater

4 ulasan:

Nursaila Norman berkata...

tu la mek..huhuhu..rasa xcukup cuti 4 hari..huhu! harini dh start keja,rasa lemau gila :(

Eifa Jalaludin berkata...

Ye mek,ak sampai rasa nk menangis pn ada bila kenangkn kerja2 kt office...

Nursaila Norman berkata...

la,kenapa..jgn teruk sgt..mcm aku minggu lps,aku migrain teruk sampai seminggu,aku pergi klinik check,doc ckp aku stress,pastu dia bg aku ubt stress..teruk sgt ke aku kat ofis ni ntah la..rasa dh xnk kerja kat sini dh..

Eifa Jalaludin berkata...

Entahlah mek, semangat ak skg ni turun naik. Tak tahulah knp...ye ker mek? tp ubat stress tu tk berapa elok kalo kita kerap mkn. kalo ko stress, bila2 ko free ko ajaklah shahir pi taman bersiar2 tenangkn fikiran k..ni just cadangan ak, tp bnyk lg cara kita nk hilang stress ni kn..