Pages

Isnin, 24 Januari 2011

Aku yang kenakalan.....


Sedang aku keboringan di pejabat, kak Nurul menjadi mangsa paprazzi.....Aku snap gambar ini senyap-senyap. Alahai kak Nurul ni, mcm mane blh tak perasan, pada hal aku depan dia jer...hehehehe


Aku masukkan gambar kak Nurul dalam Facebook :) Gambar ini aku rename "Last day kak Nurul duduk kat meja ini" Saja nk buat suspen, mst org lain ingat kak Nurul nak pindah ofis.....



Esok- esoknya aku buat perangai lagi. Snap gambar kak Nurul senyap2 :) Kali ini aku email pada Kak Nurul, bos & juga staf yang lain. Tajuk email ' Kenal tak siapa ini"...... Mst semua org tak sabar nk bukak email yang aku bagi ini, jeng jeng jeng......

Selepas sent email, aku laju-laju bangun & bla dari tempat duduk . Buat-buat nak pergi toilet kononnya, pada hal sebenarnya nak diri. Takut jgk beb.....

Balik jer dari toilet, aku buat muka selamba konon-kononnya tak bersalah, hehehe. Sekali kena cekik jgk dgn kak Nurul.....Sebaik kak Nurul tak marah, siap gelak2 lagi...Any where, kak Nurul mmg sporting & best...Sayang kak Nurul.....

Sebenarnya niat aku bukanlah nak mengenakan orang, tetapi just suka-suka & nak bergurau jer. Kata orang hidup mesti happy, bila hati happy muka pun tak makan dek usia & kedutan. Betul ker??? Entah, aku main cakap jer.....kuang kuang kuang

Selepas ini siapa pula yang akan menjadi mangsa paparazzi aku seterusnya. Jeng jeng jeng...Tapi rasanya aku macam dah nampak calon - calonnya, iaituuuuu kak Rina...Pada kak Rina, jaga2 ye....hehehe

Oppss...terfikir jg, kalaulah kak Nurul terbaca apa yang aku tulis kt blog ini, agak2 nya kak Nurul marah tk ??? Errmmmm.....boleh jadi....kak Nurul naik angin ni...Takperlah, kita tinggalkan persoalan ini, kita tunggu dan lihat je apa yg akan terjadi kalau2 kak Nurul terbaca blog ini....

Wokey, aku nak sambung buat PR, manager En. Bob dah calling2 aku....

Wa cau dulu k :)

Bye, tata.....

1 ulasan:

Nursaila Norman berkata...

kemain ye dok snap pic org.. tapi mcm best kan? aku pun nak bt gak lah... haha